Společnost DAMIEKO s.r.o.

IČ: 03265650, CZ03265650
Jsme plátci DPH
Olomoucká 1002/138, Brno-Černovice 618 00
spisová značka C 84199 vedená u Krajského soudu v Brně.

Kdo jsme a jaký máme cíl?

Jsme českou společností s ručením omezeným a naším cílem je poskytovat externí vedení účetnictví na komplexní a především profesionální úrovni. Uvědomujeme si, že kvalita poskytování účetních služeb na tuzemském trhu v poslední době strádá. Je tomu tak z důvodu lhostjného a často i bezohledného přístupu mnoha OSVČ či firem ke svým klientům. Tento stav trhu se snažíme neustále měnit k lepšímu a dokázat, že nejen důvěra, ale i efektivní a přátelská komunikace, váženost či vstřícnost, jsou nedílnou součástí poskytování účetních služeb, a to bez ohledu na situaci.

Externímu vedení účetnictví se věnujeme od roku 1991. Dříve na základě vydaného živnostenského oprávnění (OSVČ) a od roku 2014 jako společnost s ručením omezeným.

Za dlouholetou historii vedení účetnictví jsme získali nespočet zkušeností, znalost a obratnost nejen v rámci zpracování účetních dokladů, ale také v komunikaci či zastupování klientů před správcem daně. Svěřením Vašich účetních dokladů do našich rukou získáváte především spoleh, kvalitu a hlavně jistotu.

Zakládáme si na:

  • Rovném a přátelském jednání
  • Zmapování potřeb a nároků klienta na vedení účetnictví
  • Informovanosti klienta
  • Diskrétnosti a individuálním přístupu
  • Promptní komunikaci
  • Poskytování odborných účetních služeb
  • Ceně, která je úměrná kvalitě poskytovaných služeb
  • Maximalizaci přidané hodnoty pro zákazníka v podobě nadstandardního servisu
  • Spolehlivosti a na přehlednosti zpracovaného účetnictví
  • Udržování pozitivního obchodního vztahu a důvěry
  • Dosažení maximální spokojenosti klienta
  • Dlouhodobé a bezstarostné spolupráci

Komunikaci považujeme za stěžejní část každého obchodního vztahu a v oblasti účetnictví jde o neopomenutelnou podmínku. Je z naší strany důležité, aby nás klient vnímal jako svého obchodního partnera, který hájí jeho zájmy. Poradíme Vám a řekneme, jaké jsou možnosti a co zákon umožňuje. Vždy platí, že vstupní data a informace, které nám poskytnete, považujeme za velmi citlivé a trvale platí, že nepřekročí kontury konkrétního obchodního vztahu.

Stále nevíte, zda jsme ta společnost, která má vést právě Vaše účetnictví?

Máme rozsáhlou klientelu a můžeme Vám představit opravdu zvučné reference. Soustředíme se na vedení účetnictví fyzických osob, OSVČ a malých a středních společností. V současné době poskytujeme účetní služby více jak 60 klientům a většina z nich je našimi klienty déle než 8 let.

Vedení účetnictví renomovanou účetní jednotkou či účetní firmou je finančně nákladné. Většina účetnich firem Vám cenu stanoví na základě obtížnosti zpracování Vašeho účetnictví, časové náročnosti, nákladů na softwarové a hardwarové vybavení, mzdových a provozních nákladech a zisku. Velmi často cenu navýší o značkou přirážku bez důvodného opodstatnění. Tohle se Vám u nás nestane. Dbáne na to, aby náš klient vždy věděl, za co skutečně platí.

Poskytneme Vám i zkušební období v režimu spokojenosti zákazníka. První 2 měsíce Vám povedeme účetnictví s možností výpovědi bez udání důvodu. Podaná výpověď se stává platnou na konci daného kalendářního měsíce. V případě, že s námi nebudete spokojeni, můžete takto ukončit spolupráci.

Elektronická evidence tržeb dle platného znění zákona o evidenci tržeb 112/2016 Sb.

Podle zákona o evidenci tržeb je obchodník povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.